lite om helgen

har inte orkat eller tagit mig tid att skriva, men här är allt om min helg.

i fredags så drog jag och Fanny till Adam, Linneas kille. Där var de förfest med massa trevliga folk. Jag och fanny hade varsin vinare med oss och vi drack de som vatten. Smakade inte ett skit så de åkte ner jätte fort och måste säga att de slog till rejält för oss båda haha. Jag och fanny drog till bmb senare medans de andra gick till silk. Vi skulle gå in vip men tydligen hade den som jobbat där glömt att skriva upp oss på listan men vi kom in ändå, i vip kön haha, förstår inte hur vi lyckas jämt. Vart inte långvarigt där, vi tog varsin drink och shakkkade lite sen drog vi till silk. Fanny sa att vi skulle höra av oss till någon så vi kunde gå in vip men ja sa att vi försöker ändå, och tro de eller ej vi kom in vip där med fast vi inte stog på listan haha. Har inte så mycket minne av kvällen där inne, allting gick så fort. Mins iaf att fanny blev puttad ner på backen och slog i sig rejält haha.. Hon trodde att hon hade brytit handen och vakterna sa åt henne att åka till sjukan men hon ville inte, hon ville bara ha bandage fast de hade inge.. Efter krogen stog vi ett bra tag utanför sen gick vi till donken och åt. Vet inte vad som hände med mig den kvällen, var helt cp i huvudet. Jag och fanny åkte iaf hem till tobbe och sov, jocke var också med. När ja kom dit så deckade ja stenhårt i soffan haha.. Blev lite förvånad när jag vaknade upp för mitt suddiga minne kom inte ihåg att jag var där hhaha..

men Fredagskvällen är något ja vill radera.. bort bort bort!!

Fanny och ja drog hem efter ett litet tag, tror hon och jag sov hela dagen till klockan 6-7, å jävla slitna båda två. Tog iaf tag i lördagen och fixade oss sen gick vi ner till stan och åt spicy. Sen träffade vi grabbarna och gick till strike. Var där ett tag och sen gick vi till silk, var vell inte speciellt roligt till en början men sen kom man igång. Jag och fanny hade lovat varandra att vi inte skulle dricka och vara nyktra. Men victor bjöd oss på en varsin drink sen var de igång, de är som chips tar man 1 så är det svårt att sluta haha. Var en rolig kväll måste jag säga och denna kväll är något att minnas. Träffade simon och stefan "stek" hah, vi tog en taxi och de snälla killarna betalade den hem till mig. Riktigt skönt att sova i sin egna säng för en gång skull :)

i söndags blev det en riktig slappar dag, jag och fanny avslutade veckan som vanligt på gränden. Pratar igenom helgen och allt tokeri :) . Sen köpte vi gurka, morätter och dipp, men om ja ska vara ärlig köpte ja mig en chips påse haha fetto. Vi gick hem till henne, spenderade resten av kvällen framför tven och kollade på playa del sol, parlamentet och sen en film på 4an. Sen blev det en sleep over också :) somnade vell ganska sent.

lite bilder ifrån i lördags

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0