ons

hej!

fick sluta tidigare ifrån praktiken idag, redan vid halv 2 och de var otroligt skönt. Var ganska stressigt idag, men de gick bra ändå. Efter lunch skötte jag och josse disken, men vi höll humöret uppe för det. Fan va vi garva oss igenom skiten haha.. Och josse som försöker göra narr av mig haha, eftersom ena killen som jobbar där är en läckerbit. Haha, gjorde ju nästan bort mig idag, och hon gör de ju inte lättare för mig.

nu ska ja ner till tvättstugan en sista gång sen börja fixa mig. Fanny ringde nyss och övertala mig att följa med till stockholm, och fråga mig inte vad ja ska göra där haha. Men hon är ju rätt bra på att övertala mig, blir ju mat på vägen haha.. vilket jävla fetto man är ;)

you got one chance, dont blow it away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0