undeeeerbart

FREDAG.
fanny bjöd på lite "förfest" hos henne med mig och Thilda. Satt och drack vin och kollade på idol. Runt 11 tiden gick vi till Konradoch vinaren hade vi med oss på vägen. Var helt okej på konrad men träffade inte mkt folk som man kände. Efter ett tag så gick vi vidare till silk, och ja blir galen på den där vakten. Hur som helst har ja inte så mycket minne av vad som hände. om de var mycket folk? om de var roligt? jadu ja har däremot inge minne av att ja umgicks mycket med fanny & thilda haha. Men däremot gick min väska sunder under sista dansen på golvet. Och ni som känner mig vet ju hur mycket ja kan skämma ut mig? gick och frågade en vakt efter superlim och de bara garva hur mycket som helst när ja stog och babblade på. Orkar inte berätta, men de var en hel del jag sa. Efter krogen stog vi utanför och pratade med några stycket, ett bra tag har ja för mig. Hur kvällen sluta behåller ja för mig själv, men hade en sjukt bra kväll och de tackar jag för :)


LÖRDAG.
bakfylla hela dagen. jag och fanny gick ut och gick i 1 tim för att få bort bakfyllan, funkade på henne men ja var helt slut. Låg och dega i hennes säng hela dagen/kvällen. Men vid 9 drog vi ner på stan och sen fick vi skjuts av stefan till haga/malma, där någon snubbe hade förfest. De var inte speciellt roligt där, och de körde sanning&konsekvens. Och när man är nykter och inte känner folket så är det inte speciellt roligt att visa hur man suger av på bästa sätt på en flaska, tror ja skippa det va? haha. Vart inte långvarigt där, så vi åkte ner till stan. Fanny och ja låg i bakluckan haha. När vi kom ner på stan gick vi till bill och bob, träffade victor och hans kompis. Satt där ett litet tag sen skulle vi hem till Tobbe. Vi skulle ta taxi och ja lät fanny sköta de där med pengarna eftersom hon är en höjdare på att få åka gratis haha. Och när hon skulle prata med en taxi då märker hon att de är en tjej, tänkte de här kommer aldrig gå haha.. Men tjejen skjutsade oss för halva priset så det var riktigt nice. Hemma hos tobbe var de chill. Mycket skratt & aa.. ja vet inte riktigt vad ja ska säga ? haha. Kvällen bjöd på både glada och sura miner från alla tror jag. Vet inte riktigt vad som hände, men haha. Tur att man kan skratta åt allt i efterhand. Jag och Fanny kom nog inte hem förens vid klockan 5-6? om ja mins rätt.

SÖNDAG.
ja idag har ja inte gjort mycket, legat och sovit i min säng hela dagen. Nu ska ja ut gå en liten sväng, får inge luft här inne. Känner att ja bara vill flytta nu, 1 år kvar sen då, då kanske de händer.

här är iaf lite bilder från kvällarna .

  


jag fanny och thilda, taggade för krogen

 
NU KÖÖÖR VI!


här är vi både pigga och glada haha, hade riktigt roligt .

LÖRDAG


Fanny i bakluckan till stan, haha


phillip och fanny tar i ända från tårna


Tobbe och fanny är redo


T & F in action haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0