*-

igår gick jag på stan med fanny ett tag, blev inte så långvarigt men det var trevligt. Hon köpte lite smink och jag käkade donken. Sen gick vi hem till henne och kolla på idol sen gick vi till shell och köpte oss lite godis och gick hem till henne och kollade på andra avenyn. Vid halv 11 kom Stefan och hämtade mig, kom hem och somnade inte förens klockan ett eller nå. Kunde inte sova, och har vaknat flera gånger under natt också :/ .. Blev inge praktik för mig idag, kände för att vara hemma för jag mår inte speciellt bra. Har städat lite här hemma iaf och har lagat nyss mat, märks att ja är helt borta i huvudet för ja glömde bort maten och gick ut på ballkongen och rökte, sen hör ja de börja tjuta som fan och ja blev livrädd haha.. de var brandalarmet och min granne satt ute och rökte samtidigt som mig och han börja bara garva. Aja fick iaf tyst på larmet tillslut.

Nu ska jag ta bussen till Fanny, och ikväll blir det kanske utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0