tonag



hej !

sitter hemma hos fanny nu och väntar på att robin ska komma och hämta mig. Han ska skjutsa mig till kolbäck, ska hem till mamma och ta det lugnt :) var jätte länge sen ja var där så de ska bli kul.

igår var de en riktig stressig dag, slutade ifrån praktiken, hem och duscha, tog bussen till fanny, gick till daniella, åkte till annice i skultuna. Hon har fyllt år så var där och firade henne lite :) blev tacos och förfest med tjejerna. Det var riktigt trevligt. Sen tog vi bussen in till stan, gick till konrad först men jag och fanny gick nästan direkt. Hände lite grejer så blev ett uppehåll bland festandet.. Gick iaf ut sen med linnea, tobbe och pontus på silk. Var roligt där, köpte en flaska chanpagne, blev några drinkar och teqila. Efter krogen så gick ja och skulle träffa S, så klom det några gubbar som tog mitt ciggpaket och var helt störda :S, tog ciggen i handen också och åh.. har nog inte varit så där rädd på länge.. men tur kom det 3 killar ( vet inte vilka de var) som fick bort dom efter ett tag..

nu måste ja pysa , todelo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0