söndasmys

har precis ätit lite, fanny lagade mat åt mig och det blev köbullar och mos med sås (; . Har suttit framför tvn och segat ett tag. Men snart kommer hampus och hämtar oss, vi ska hem till oscar. blir ite move time hos han, ska förmodligen se en skräckis eftersom fanny var sugen på det efter att jag och robban kollade på de igår. Ska nog se 'the haunting' , men jag har redan sätt den fast kan alltid se den igen, för den är så jävla läskig.

Imorgon är det sista veckan på praktiken, tråkigt eftersom jag stor trivs men ändå skönt med lov om 2 veckor (; . Veckan blir inte rolig som sagt, ska plugga historia för har en inlämningsuppgift på 3 sidor som ska in, sen första provet på matte c. Fyfan, det här kommer gå åt helvete känner jag :/ får plugga sönder varje dag hah. Men men, som ja lärt mig i helgen "med rätt inställning och att vara positiv så går det galant" , så ska förska försöka tänka så haha.

men nu står hampus utanför så nu ska ja pysa :) todelos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0