r.i.p gumman (kissen)

sitter hemma hos mamma nu, har varit en lugn dag. När ja kom hit så kom min lillebror springandes och gav mig en bamse kram, så jäkla söt han är men däremot är han inte så liten längre, han växer nog snart om mig haha. Blev lite god mat och efter det ville mamma ha min efterlägntade kladdkaka, och självklart ställde ja mig och baka den :) . Vart as god, som vanligt (; . Har pluggat lite då och då, men orken vart är den? ne imorgon får ja sätta mig och plugga hela dagen för att jag ska kunna klara provet. Men nu ska jag snart ta och sova. Ska upp riktigt tidigt som sagt, ska åka med rikard och han åker nog redan vid halv 7 hah :/ .

Fick nyss höra att..
ja, jag saknade ena kissen här hemma, hade inte sätt henne på hela dagen. Så fråga jag vart den katten var och de berättade de att hon var död. Och hur dog hon då? jo våran grannes cp hundar har ätit henne. Mamma hade varit över och kollat, då hade hundarna slitit sönder katten i stycken. Fyfan, jag ska nogfan ta och skjuta de där jävla hundarna. Fan vad arg jag är! åh .



men nu ska ja ta och sova, är skapligt trött. / c.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0