party like a rockstar

jaaani.

i onsdags så kom robban och hämta mig i kolbäck, hos mamma. Åkte hem och fixa mig sen ner på stan och träffa tess och fanny. Vi gick till 2 rum och kök och åt middag med 5 surabor. Efter det gick vi till skybar, satt där och tog några drinkar, eller några? en hel del blev det. Sen skulle de röra sig hemmåt så ja gick till silk, själv haha. Träffade jonna där :D as länge sen man träffade bästisen. Så det var riiiiiiktigt roligt. Efter krogen drog ja hem till a och sov.

åkte hem på morgonen, låg deckad i sängen hela dagen. Fyfan, aldrig varit sådär bakfull på länge. Sen tog ja en promenad till fanny, kändes att de behövdes. Satt och kolla på tv med henne och danne. Sen gick ja hem till robban och kolla på film.

idag så har ja varit på stan med fanny, gick och sola sen ner på stan igen. Köpte mig lite fint, en kavaj och en kjol :). Sitter här hemma nu, ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällen. Blir partajjjjj :D Ska nog förfesta hemma hos philip, fast får se vart de blir.

Humöret på topp iaf :) , nu har ja inte tid att skriva mer. Todelos.

Kommentarer
Postat av: jonna

så glad har jag inte blivit på länge genom att bara se någon :D haha. MISS YOU!!!!!!!!!<3

2009-10-31 @ 13:51:45
URL: http://dandruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0