minnesluckor?

i gårkväll så åka jag och fanny till philip, där var några grabbar & tess, joi och lisa :) mycket trevligt vill jag lova. En hel del skratt å dricka, och trevligt folk :D . Efter ett tag gick vi ner på stan, den promenaden behövdes kan ja säga, annars hade de någ hänt en olycka haha. När vi kom ner på stan drog vi tjejer till silk, de andra har ja ingen aning om vart de tog vägen. Träffade en hel del folk på silk som man inte träffat på år och dar, och ett stort grattis och tack till jessica som fyllt år och fixat allt där på silk (: . Fråga mig inte om det var roligt på krogen, för ja har då ingen aning. Har ett par minnesluckor vill ja allt lova, och de är då inte bra. Har inte ens någon aning om vem/hur ja kom ut på silk? och vad hände efter? haha. Ja vaknade iaf i min säng, det var ju skönt det.

idag har ja bara varit bakis. Ska hem till fanny nu, hämta mina grejor och sen vet ja inte vad som händer. Ska iaf pysa ut nu för robban kommer och hämtar mig :) tjingeling


jag spyyyr av tanken, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0