kanske dags att skriva blogg? haha

inte haft så stor ork att skriva blogg, de är vell för att helgen har varit gangska crazyy, ellä? jadu jag vet knappt. Minnet är då inte bra efter denna helg.. men kan berätta lite om den iaf, bättre sent än aldrig.


fredagen så vart det förfest hemma hos fanny med henne och robban. Det var allt härligt, blev lite lagom full. Sen tog vi bussen ner på stan, drog till silk. Och när ja ska ställa mig i vipkön kommer jag på, vart är min legitimation? FAN. Men de är ju tur att vakten känner igen mig ( på ett pra sätt denna gång ) så jag kommer in ändå. Jadu, där inne är vell mitt minne upp och ner, blev en hel del shakkande, blev typ dödan när hoffe spelade. Men kom allt längstfram tillslut och det var aas niiiiceee (Y) . Efter krogen stog och vänta på fanny i nästan hm.. 20 min.. och kom hon eller? nää. Hon var ju på efterfest med hoffmaestro. Något sur ja blev efter stunden, så jag och robban drog till donken och köpte skitmat och sen drog vi hem till han. Somnade vell, aa vid klockan 5 kanske.

lördagen låg ja och degade hos robban hela dagen, något sliten vad man haha. Åkte hem en stund, duschade och åt lite gran. Sen kom robban och hämta mig,  segade lite till sen åkte vi och hämtade hans kompis viktor. Åkte hem till robban igen, satt och spelade ´fuck the deler´ haha.. Vid halv 10 gick ja hem till fanny, som precis slutade jobba. Lagom stressigt där eftersom hon skulle in i duschen,fixa sig och allt dedär på 30 min. Tog vell 40 min kanske. Springer ut till taxin där robban och viktor sitter, åker ner till å. Och aa, där börjar det. Drog vell i oss 3 tecilia direkt, en fjdja nått som viktor bjöd på som var sjukt äckligt, sen drink efter drink, shot efter shot.. ja det blev en hel del vill ja lova. Men det var riktigt roligt där, om ja minns rätt? en hel del dans och aa. Efter å gick vi 4 till donken, de köpte lite mat. Sen tog vi taxi hem, och de är nog den roligaste taxiresan jag varit med om. Garvade söönder i bilen hahaha.. fanny sitter och babblar med taxichaffören, och aa hahaha. Finns video som kommer in om någon dag förmodligen. Gick hem till robban, var där en stund och minns inte riktigt vad vi gjorde där. Sen gick vi hem till fanny, och slocknade.

15.00 vaknde vi, hahaha.. Något jävla bakis jag var. Sen fick ja skjuts hem, packade min väska. Sen kom challe och hämtade mig, en glad prick som håller på att sluta snusa (Y) oj oj. Han skjutsade mig till hallsta där mamma var, satt där och fikade en stund. Sen åkte han hem och ja hem till mammsen. Sen har det inte hänt så mycket.

idag sitter jag barnvakt åt lillebror, ska snart ut och gå lite tänkte jag. Ska försöka övertala min mamma att ja får åka hem imorgon, klättrar på väggarna här hemma typ haha. Aja nu ska ja ta en dusch iaf :)  see you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0