iskall

heelloo!

as stressig dag på praktiken, är faktiskt 1 mindre lärare eftersom en av dom är sjukskriven så nu blir det extra mycket ansvar för mig. Men de gick toppen bra idag faktiskt :) . Börjar asg när ja körde 'under hökens vingar kom' med barnen, då höken säger färgen gul, så börjar jag springa sen blir ja tagen så säger en tjej; men du har ju gult hår så du är inte tagen.. Josse ( min klasskompis ) börja asg och jag med hahah.. så säger höken; ja men du har ju gula tänder också.. schyssta barn? nej tror inte det va hahaha.. garva fan till tårarna kom!

nu sitter jag hos fanny, ovanligt va? haha .. håller på att fixa oss lite, ska snart ner på stan och fika på gränden. Blev faktiskt inget igår som det vanligtvis brukar bli. Senare ikväll ska vi sola och bli bruna :) .. Men nu ska vi ta och röra oss, todelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0