ingen ork

igår åkte jag hem till fanny, tog det lugnt där ett tag. Senare åkte vi och tess till en tatueringsstudio i sura, de skulle beställa tid för att tatuera sig. Stannade kvar där ett tag och kollade på en kille som tatuerade sig också. Hatar ljudet av nålgrejen, den är så skrämmande hah. Men man blir ju as sugen på att göra någonting själv, så får se om man kommer på något jag har ju iaf mina ideer :) . När vi kom hem igen slingade Fanny mitt hår, sen så gick vi hem till Robban (grannen). Där var dan och alex också, fast de drog efter ett tag. Så jag,fanny och robban satt oss och kollade på the heauting, as läskig haha. Tror däremot jag och fanny hoppade till ett antal gånger och gömde oss bakom täcket en hel del ;) . Vid klockan 3 åkte gick vi hem till henne, somnade som en stock på soffan hah.

nu ska ja snart till praktiken, har verkligen ingen ork men får allt göra mitt bästa. Sista veckan så det är ett MÅSTE. Och när det är så får man mindre ork :/ åh. Har jätte mycket att plugga också, fan!

aja bäst ja fixar mig lite så jag hinner iväg.

todelos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0