hello

lite snabbt om idag..
blev väckt klockan 05.40 imorse, sov 4 timmar inatt suck. Fick skjuts till pappa sen gick jag till praktiken. Slutade tio över tre idag. Åkte hem och duscha sen ner till mässan och träffa fanny och Thilda. Sen åkte jag och fanny ner på stan, sen direkt hem till henne. Åt lite mat och sen tog vi oss ner på stan igen och solade. Väntade på bussen as länge, och nu kom ja precis hem. Känns som att ja stressad igenom hela dagen och jag är så jävla trött. Och nu ska ja sätta mig och plugga i matte, verkligen drunkna i plugg. Har matteprov imorgon som kommer gå åt helvete :( nä fyfan.


00.15
ne nu ger upp, lägga mig och kolla på stockholm boggi istället. Passar ju bra för att tagga till på fredag, då de blir krogen & hoffmaestro !


finner inga ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0