toppen helg (Y)

sitter och kollar på tv hemma hos fanny, på 'paris hilton bff' eller vad det heter haha, ganska töntigt. Tror vi vaknade vid ett någon gång, och har precis ätit frukost. Ska nog snart ta och röra mig hemmåt tror jag. Har inte varit hemma på hela helgen, har ju "bott" hos fanny hela helgen :) hehe.

Igår runt 8 gick vi hem till Robban, spelade Alias med han och Dan. Jag och fanny var i samma lag först och det gick inge vidare för oss haha. Sen bytte vi lag, så jag och Dan vart i samma lag, men inte vann vi för det. Tror däremot att de är ja som söög på det spelet haha. Men det var så as roligt, när man förklara och gissar helt jävla cp, haha .. Nä det går inte att berätta hur roligt vi hade det. Efter vi spelat klart så vart jag och fanny sugna på pankakor, och visst vart de andra också sugna på det. Så jag och Robban ställde oss och gjorde pankaka halv 1 på kvällen. De blev otroligt goda (; med glass/grädde och sylt, mums. Efter maten vart jag något trött så jag och robban gick in och kolla på mirrors i hans rum medans Fanny och Dan kollade på wallander i vardagsrummet. Somnade vell några gånger under filmen, försökte vara lite diskret men tror inte de gick vell inte så bra hah.. Vid klockan 4 kom fanny in och väckte mig och sa att de var dags att gå hem. Så vi gick hem till henne, gick och la oss direkt typ och somande vell vid fem.



robban steeeker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0