good girls gone bad

har inte skrivit på ett tag, har inte orkat eftersom den här veckan inte har varit den bästa. Tror nästan allt gått åt helvete och har då inte varit på bra humör, ne usch. Får vell hoppas nästa blir bättre.. Nya vecka, nya tag.

igår kväll så åkte ja hem till Fannys place. Hon flyttade hemmifrån i torsdags, och bor nu på malmaberg med hennes jobbar kompis Tess. Jag somnade nästan direkt när ja kom dit haha, var helt slut efter veckan + att ja gått typ 1 mil den dagen Vi kolla på idol senare, fixade oss lite sen skjutsade Tess oss till Daniel och där var de var förfest. De var daniel, wesslan, hampus, jonas och max. Körde ölspelet och blev däremot packad as fort haha. Men det var riktigt roligt där, sen drog vi ner till krogen runt 12 ungefär. Gick först in på picturs sen till Silk. Tror det var första gången jag och fanny stog i vanliga kön och betalade fullt.. Kändes då INTE bra haha. Inne var det rätt kul, träffade en hel del folk och de var bara och köö! haha 'om ni förstår vad ja menar'.. Gick till donken sen med twinis, alltså tobbe och sebbe. Skulle köpa mat men jag hade ingen ork att stå i kö så jag sket i maten. Där träffade vi på ¨A¨ , nämner inge namn för de är nog bäst så ;) . De var så jävla kul iaf, han sa "ni vet att de här är min flickvän va?" haha .. tror nog allt att han blev lite orolig där ;) . ja de ligger ju en del bakom de. Aja efter donken så tog vi bussen hem till Fanny. Sägere bara 'good girls gone bad' hahahha .. Kom upp, tog en varsin macka och ja satt på "weeding chrasher" , medans fanny satt sig vid darton, hennes bästa vän va? hm. tror det ;) . Jag tror ja somna innan filmen börja. Sen vaknade jag av att fanny ville ta en cigg med mig, tror ja blev as förbannad. Var as trött sen får hon alltid som hon vill haha .. Efter det gick ja och la mig skit grinig i sängen, slocknade direkt. Men får vell be om ursäkt för det F.

Nu sitter jag här, har varit uppe ett tag och är as pigg. Fanny ligger och sover som en stock, är helt förvånad att hon inte vaknat eftersom hon jämt gör det när ja rör på mig eller låter haha. Idag vet jag inte vad som händer, ska iaf hjälpa henne fixa lite här hemma. Är sugen på en riktigt myskväll med film och bra sällskap,så får vell se vad som händer och fötter. Nu ska jag iaf ta och kolla på en film, och vila lite. hare så bråå :) c
 
 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0