I just wanna let it go for the night

sitter här hemma, ska snart hoppa in i duschen.
igår kväll åkte jag hem till daniella, emilia var också där. Vi satt och kollade på fotboll, sög ju en hel del men vi höll vell humöret öppe för det ( + jag är inte så insatt) haha . Spelade kort och drack lite, dunka musik och adu. Gick ner mot stan till 12 ungefär, började på bill och bob. Markus försökte lära mig hur man spela black jack men de gick inte så vidare att förstå haha.. Efter ett litet tag gick jag och emilia till konrad. Vi han inte vara där länge haha, ungefär 35 min kanske. Önskade iaf min låt och den fick jag + att ja blev bjuden på 2 shot av bartenden ;) nice! Efter krogen gick ja och emilia till donken, träffade lite folk och åt. Sen skulle hon och ja gå till haga haha, skulle möta abbe (tror ja de var) också, han var något full och pratglad så tycker fan de var roligare att gå hem i kylan än vad de var på krogen haha. Aja tog vell ungefär 1 tim för oss att gå hem till han. När vi var där så skulle vi dra ner ena madrassen på golvet och han sa åt mig att hålla i madrassen på ena sidan av sängen sen skulle han dra på den adra sidan så de åkte isär, men de roliga var ju att de var samma madrass hahaa.. så vi stog där och drog åt varsit håll haha, orkar inte berätta mera men garvade som fan iaf. Somnade vell runt 4.

imorse kom robin och hämtade oss, skjutsade hem mig och nu har ja nyss ätit frukost. Ska ta och hoppa in i duschen sen ska ja vell hem till fanny. Blir en solning sen får man vell se vad som händer :)

 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0