when you say nothing at all

har precis kommit hem, blev en dag på stan med fanny och det blev lite shoppade för hennes del. Avslutade på gränden och hon bjöd mig på mat & varm choklad, gulligt av henne (: satt där och snackade som vanligt om allt mellan himmel & jord.  Säger bara en sak "lever på din glädje just nu" om du förstår vad ja menar haha. Efter det gick vi och solade, var något skönt och ja somnade typ direkt, vilket att ja knaptt fått någon sömn inatt. Sen kom tess och hämtade oss och skjutsade hem mig :) en dåre på att köra haha. Har nyss försökt att fixa spotify i mobilen, men inte gick det som man hade tänkt sig. Det suger ju att man måste betala när man redan har ett "gratis konto" , så ja DISSAR det.

Provet gick sämst, hur fan kan man vara så kass? haha.. har då aldrig gått så dåligt för mig någon gång, men får vell bara ta nya tag. Nu ska ja sätta mig och plugga ännu mer, har historia prov imorgon bitti. Jiiipiie, eller nä fyfan va segt det här är. Livslusten ligger ju ganska lågt just nu måste ja säga.

Nej fan, jag har inte tid med det här. In i duschen, äta och sen dränka mig i böckerna, Tjing !



nu räcker det fan, orkar inte med dit jävla gnäll, lägg ner! blir så trötttttt på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0