what am i gonna do?

kom precis hem till pappa, har umgåts med min syster hela dagen. Vi gick och hyrde film 'Manana' och köpte godis. Gick hem till henne och åt lite mat och snackade ett tag. Sen slog vi på filmen och den var bra, riktigt pinsam måste jag säga haha.. Efter det kollade vi lite på 'fredrik och philip' och försökte planera vårt liv, ehm.. kom fram till att jag bara vill flytta här ifrån och det är mitt mål efter skolan. Får ses hur det blir med det, förmodligen inte som man tänkt sig haha :)

nu ska jag plugga lite om man nu får någonting gjort eftersom tankarna är och virrar någon annanstans, blir helt snurrig på allt. Kanske bara att ge upp och gå tillbaka? allt var ju iaf mycket enklare då.. åh, ja orkar knappt tänka. Ger plugget ett försök iaf, men det slutar vell med att ja går och sover istället. Jaja, har inte direkt nå vättigt att skriva, så säger adjö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0