tisdag

första dagen i skolan igår, var inte speciellt en höjdare men det var ganska kul och träffa alla igen efter 6 veckor. Börjaade med håltimme i ungefär 3 timmar så kilade ner till stan och kollade lite, om man ändå hade pengar så hade de varit slut nu, hittade hur mkt som helst ja ville ha. Men de är vell alltid så när man inte har nå pengar :/ . Till sista lektionen kom fanny och var med. Sen gick hon och ja på stan en stund, blev en fika på gränden också. Pratade om allt möjligt, och du vet ja finns ju här för dig tjejen. När vi hade fikat och pratar en hel del så gick vi och solade, det var skönt mår ja säga och ja somnade direkt nästan haha. Efter solningen satt vi oss på varsin buss och åkte hem.

De var bara hem och plugga som sagt och ja kasstade mig på sängen direkt när ja kom hem, då var klockan var ungefär 6. Och gissa vad ja gjorde då? jo jag somnade och vaknade inte förens kl. 00.00 . SKÖNT för mig, ja som skulle pluggat klart mitt arbete och allt vad de nu var. Nä så de var bara upp och hoppa, åkte hem till robbas och han hjälpe mig plugga. Tror vi satt uppe till halv 6 eller nått haha. Väckarklockan ringde vid sju, var man trött då eller? ja det var man så skulle snoza lite och de gick ju inge vidare :/ vaknade igen 20 över 8 och var lika trött då sen väckte robban mig klockan 11.

kom hem för ett litet tag sen och trodde ja för en gång skull var själv hemma men nejnej, så är pappa hemma jippie! Värdens ståhej blev det nyss, känner verkligen att jag vill FLYTTA NU! orkar inte med det här längre. Men men, ska ta och städa lite och försöka plugga lite till sen får man vell se vad som händer. Känner att ja inte har någon ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0