yyeeey

Fredag.
Vart en skön dag i skolan, vi var vell ungefär 9 stycken i klassen eftersom alla var sjuka, men hade typ inga lektioner utan vi fick gå runt på stan. När jag kom hem fick jag en ny mobil :) den var efterlängtad kan man säga. Till kvällen kom max och hämtade mig, räddade min kväll genom att fixa dricka och skjutsade mig även till vikäng där förfesten var hemma hos Mattias? eller vad han nu hette. Var ensam tjej bland alla killar, känndes ju sådär. Vi körde nå ölspel och klappklapp, var jävligt roligt haha. Efter ett tag stamplade Emilia in också :) . vid halv tolv bärde det iväg mot korgen, blev silk. Vet inte rikitgt om de var roligt där för minnet är då inte bra haha, de är fan riktigt illa. Mins iaf att "du" är för störd, vad är ditt problemet? de är ju bara så skrattretande haha herregud! Jag och Emilia drog iaf till pluto vid ett tiden av någon anledning. Och de var vell inte någon höjdare där tror jag. Efter krogen drog vi till the donk iaf. Var där ett bra tag men inte fan fick jag i mig nå mat, fråga mig inte varför. Sen tog jag, Hampfju och Adam en taxi hem till Adam. Satt och åt kakor ett tag sen la vi oss alla 3 i sängen, lyssnade på adams snack, han slutade då aldrig babbla haha, somande vell vid 4-5 någon gång. Vart ändå en helt okej kväll :)

Gick vell upp vid två ungefär, åt lite frukost sen skjutsade de hem mig, så störda killar det där. Kom precis hem för ett tag sen och nu ska jag hoppa in i duschen och bara chiiilla. Är ensam hemma tills imorgon, sååå skööönt :)


jag och firren på slisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0