sämst

igår åkte jag och solade med emilia och erik, efter det så åkte vi förbi donken och köpte med mat hem till erik, så satt vi oss där och åt, snackade och kollade på tv. Efter ett tag kom hans kompis (mins inte vad han hette) , var kvar där tills elva typ sen åkte jag och emilia hem till henne. Låg och snacka till klockan två någon gång haha, vi hade en hel del att prata om eftersom vi inte sätts på ett bra tag. Vid halv 9 på morgonen var det bara att kliva upp ur sängen, hoppade in i duschen, fixa mig snabbt sen gick vi ner på stan. Det har varit en riktigt seg dag i skolan, och kan ju säga att mitt humör är inte det bästa. Så jävla arg på allting just nu 'åååh. Efter skolan gick ja ner på stan och träffade Emilia, hon hade lunch så vi gick till donken och åt, blev en tvådagars haha. Efter det tog ja mig hemmåt, har vilat ett tag framför tvn.

och vad händer ikväll då? jo mina planer rök ju, kan man fråga sig varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0