no no no

gårkvällen.
det blev ingen bio för fannys och min del utan vi åkte ner på stan vid 9 tiden :) skulle ta en fika på gränden till att börja med men de blev ändrade planer. Vi träffade på några killar ifrån Malmö som hade vunnit SM i breakdance. Hakade på dom och de bjöd på dricka och gav oss en varsin ros, och ja haha.. sen var det dags för de att åka tillbaka neråt i landet. Så ja och Fanny gick till å2, träffade på några man kände där inne men de var inte speciellt kul. Senare mot kvällen så gick vi upp till Å istället, träffade på victor och erik, satt och drack där ett tag sen drog vi till donken.

idag har ja inte gjort mycket alls, gick hem till fanny för att hämta mina saker och blev kvar där ett tag. Hon bjöd på tacos, snäll tjej. Efter det tog ja mig hem till min syster och hämtade mina andra saker. Och nu sitter ja här hemma, ska snart ta och plugga en jävla massa. Har matte C prov imorgon och på tisdag har jag historia prov. Känns som att de kommer gå åt helvete på båda två, fast då går det vell som vanligt med andra ord. Orkar inte ens ta mig tid och plugga, fan.. hur ska ja få in allting i huvudet när de tankarna är någon helt annannstans?

en sak är jag jävligt bra på iaf, att strula till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0