never say never

blev inte mycket sömn för mig inatt, senast ja kollade på klockan var den kvart över 5 och sen vaknade jag lite innan 6, skönt haha. Något övertrött nu måste jag säga, skippade träningen idag för känner att ja kommer svimma vara dubbelt så död som vanligt, inte bra. Nu sitter jag och plattar håret, väntar på att H&A ska komma och hämta mig, sen ska vi plocka upp Emilia också. Får se vad som hittas på ikväll :) är på cpstört-humör idag. Nämen hare bra gott folk! hööörs!

Fanny ringde mig idag, var allt för länge sen man träffa henne =/. Hon jobbar&sliter, men får hoppas på att hon har någon liten lucka att klämma in mig på i veckan så ja får träffa skitungen :) (så du vet fanny så tycker jag du är riktigt duktig, tänk på lönen och håll ut (;!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0