i like that

har nästan precis klivit innanför dörren, och ska snart ta och gå och sova men först blir det ett gossip girl avsnitt (: Idag har jag gått i skolan från 8 till 4, skapligt jävla drygt. Började med att ja missa bussen, sen tog automaten 1 kr av mig så ja missa den andra också, visade sig att jag kom 45 min sent till lektionen, känndes ju kul. Till lunch gick jag med anna till spicy och åt mat (: var ett tag sen man käkade där så de satt extra fint! Började med bilden idag också, säger bara; fyfan vad sämst man kan vara på att rita! kommer få ett fet stort IG haha :/ . Efter skolan gick ja till fannys jobb sen åkte vi hem till henne, satt där ett tag och väntade in Danne och Nicklas som skulle skjutsa oss till stan. Jag och fanny satt oss på gränden och fikade och snackade en massa som alltid (: efter det gick vi hem till Nicklas som bor på stan, där han och Danne var. Vi 4 satt och spela fifa ( och fyfan va dukiga ja och fanny var på det (; serröst), satt och snacka lite och de va trevlans (: . Sen kom Tess och hämtade oss och skjutsade hem mig :)

galenpannor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0