hata söndagar

har nyss kollat på ´10 orsaker att hata dig´ , ska strax börja plugga lite och städa. Ska skriva om praktiken, historia och plugga matte, så är dränkt av massa plugg idag :( . Och trodde ja skulle hinna med mycket idag men jag vaknade runt 3. Kom vell hem vid klockan 1 igår men kunde inte somna förens den var 3, halv 4.

kanske ska hem till syster ikväll, var ett tag sen man träffade henne. Blir nog filmtajm & lite gottigheter. Och måste hem till fanny och hämta mina saker, för snart dör min mobil och jag har min laddare där. Nä, jag har inte tid med det här, har för mycket att göra så de är bäst ja sätter igång. tjinng





och de som känner mig förstår vad den låten betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0