glaaaaaaaaaad idag.

tjeeeeeeeeeenare !
sitter här hemma hos fanny banny, hon har precis hoppat in i duschen så då passar jag på att sitta här medans man kan ( datanörd är du fanny , inge illa menat men (; haha ) .. Tänkte berätta lite om min dag som började med att ja försov mig och missa bussen, heerligt! Ganska seg dag i skolan och inge kul tanke att man slutar halv 5, men fick reda på att jag fick G på matte c provet så de höll humöret uppe, wooho :D ! Hade rundvandring på historian också, frös sönder. Tog oss en och en halv timme att gå ifrån slottet till domkyrkan ( de som vet, vet ju att det vanligtvis tar 10 min). Till sista lektionen kom fanny och höll mig sällskap :) . Fick sluta en halvtimme tidigare, Börje är alltid så snäll. Efter skolan gick vi till gränden och käkade lite, sen åkte vi hem till henne. Har vell inte gjort så mycket än att bara småprata och garva, som vanligt med andra ord. Ja är på så otroligt glatt humör, undra vad de kan bero på (A) ihiiiiiii. Blir en sleep over här också för min del, hon ville inte sova själv inatt så man ställer vell upp, de är vell de vänner är till för? inte sant haha.

Funderar på vad som händer ihelgen, imorgon blir det iaf att festa men vart är ju frågan? Fast det där löser sig ju, dyker ju alltid upp något kul :) . På lördag kanske ja åker till ramnäs och partajar, kenny fyller år :) var ett tag sen man var där och saknar allt johanna för mycket. nä nu ska fanny in på darton.. ciao !

PS. har pengar på mobilen nu som är sååå skööönt!, får tacka F för det :)


snyggve, bjuder på denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0