ge mig helg

de blev ingen skola för mig, sämst jävla dag. Har inte hänt mycket idag inte, utan har bara varit hemma. Vid sju kom R och hämtade mig, vi åkte ut till erikslund och han köpte en dvd&surroundljud och en systemkamera. Om en annan ändå hade så där mycket pengar, då hade livet varit mycket gladare haha. Men men de lär vell aldrig hända om ja tror rätt. Efter shoppingen åkte hem till han, så fick jag se hur grabben bodde :) . Sen åkte vi till spicy ock käkade lite gott, 13c offcurse och de satt fint. Han bjöd så det får ja tacka för. Kom nästan precis hem och ska ta en dusch, sen blir det lite plugg på projektarbetet. De var vell allt för mig, / c.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0