*

Kan ju säga att min morgon inte blev speciellt lyckad när ja skulle till skolan. Haha, det var dagens måste jag säga! Sparar den för mig själv för det var så jävla pinsamt.

Vid tre tiden åkte jag ner på stan och träffade Fanny, vi gick runt och kikade lite och hon köpte ett par skor. Efter en liten rundtur så gick vi till gränden och tog en latte/chocklad. Blev inte så långvarigt men det var trevligt (: de kommer nog inte bli mycket tid till sånt eftersom hon jobbar en hel del nu framöver, tråkigt nog. Efter det tog jag mig hem till Emilia, vi skulle iväg och träna Innebandy i Skultuna. Tro det eller ej, men det är faktiskt sant. Första gången ja träna på hm.. 2 år kanske, så de var på tiden kan man säga. Nu ligger ja i sängen, ska ta och kolla på en film men kommer nog somna på en gång, är helt slut.


Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0