.



sitter här och tar en liten pause ifrån plugget och tänkte skriva några radet. Har matte c prov klockan ett, och jag känner på mig att det här kommer gå åt pipsvängen :/ . Aja, nu har ja iaf pluggat som en tok så jag kan ju inte säga att ja inte försökt. Och jag hittade precis en navelpercing i min låda (överlycklig), har inte haft någon i på ungefär 2-3 månader eftersom jag jämt tappar dom. Kan säga att det inte var speciellt skönt att sätta i en efter så lång tid, för det hade börjat växa igen så fick lov att trycka igenom, något oskönt. Men men, efter skolan blir det förmodligen en fika med Fanny, på gränden, det kunde ni inte gissat va (;? as always.. Ne nu ska ja ta och börja sätta mig med böckerna igen.. 

wish me luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0