efterlängtad helg

blev ingen skola för mig igår, fråga mig inte varför. Utan mamma kom och hämtade mig vid klockan 12 ungefär. Vi åkte och hämtade upp lillebror, för ja skulle sitta barnvakt ett tag. Så jag tog mig tid och plugga en del på historian och matten för har prov på det nästa vecka :/ segt. Slutade med att ja somnade för att ja var så trött,  vaknade av att lillebror väckte mig efter ungefär 1 tim och ville spela spel. Klockan 8 kom rickard hem (mammas kille) så han skjutsade mig till anna vid ungefär 9.  Kom dit, och där var det livat för hennes syster hade förfest med sina tjejkompisar. Runt 11 tog vi bussen ner till stan, träffade på joi, tess och dom tjejerna och gick in vip med dom på silk :) . Kvällen var vell sådär, hade lite roligt emellanåt och det var riktigt skönt att vara nykter mår ja säga, får ta och bli flera gånger faktiskt. Efter krogen gick ja till donken och åt med ponta, larsa och en till. Sen åkte ja hem till robbs och sov. Men tror inte ja kunde somna förens klockan var halv 6 kanske.

men var oväntat pigg imorse :) .. Pallrade mig iväg till bussen direkt ungefär, skulle hem till anna och hämta mina saker. Sen åkte ja, tess, anna och hennes syster ner på stan. Ja orkade inte haka på utan tog bussen direkt hem ist. Nu sitter ja här, ska vell ta och städa lite och få i mig lite mat. Sen blir det vell att plugga tills fanny slutar. Vi kanske ska gå på bio lite senare och gå ut och ta ett glas vin :) men får se hur det blir med det.

de var allt för mig nu, vi höööörs . Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0