fredagen den 13

tjenix! Igår drog jag och fanny på förfest hemma hos Erik. Var riktigt trevligt, blev ölspelet, massa snack, bra musik, chill och det var mycket roligt :) Runt 12 slaget så åkte vi ner mot stan, blev silk ( så trött på stället ). Var vell ingen höjdare där direkt, men att shackade och träffade lite folk är ju alltid kul. Efter krogen gick vi till donken, köpte lite mat och ja ramlade på golvet ( något pinsamt ja vet ) så har värdens blåmärke på låret :/ haha. Sen tog vi taxi iväg, och inte nog med att ja var taxin dyr och gjorde mig skit sur så jag hoppade ur, så glömmer jag subway maten i bilen. Haha man är ju så duktig av sig.

Nu sitter jag hemma hos fanny, har bara degat i soffan och inte så mycket mer. Sitter och väntar på att challe ska komma hit med mina saker som han har kvar och hoppas på att han kan skjutsa hem mig (: . Funderar på vad som händer idag, är verkligen inte party sugen på långa vägar. Så det blir förmodligen inge ramnäs party för mig ikväll, har inte ens pengar eller något sätt att komma dit på så. Men ska lägga mig och dega ett tag nu, ciao!


bilder från igår



 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0