då har halva veckan gått..

var på handikappsmässa i västeråshallen med skolan idag. Var vell ingen höjdare direkt men ganska kul eftersom man fick testa på lite särgrejer. Dessutom fick jag och Anna balonger med helium i, och vad gör man inte då? jo självklart drar vi in luften och ni vet ju själva vad som händer. Ja höll på att garva söönder haha, för de låter ju förtaskigt roligt. Men men, de roliga varade inte länge för de var bara att röra sig tillbaka till skolan eftet det. Till sista lektionen kom fanny och mötte mig, jag säger som henne att vi skulle göra några ärenden på stan, och de gick galant! Efter det åkte vi hem till henne och kollade på Andra Avenyn och åt lite. Har inte hänt så mycket mer, utan ja somnade på soffan ganska snabbt. Nu ligger ja här med darton och fanny kollar på 2½ man, som hon tycker är as bra. Men vet inte om hon somnat, har varit tyst ett tag nu iaf.

Har varit en riktigt seg dag, men de är vell skönt på sitt sätt. Men nu ska jag försöka ta mig hem och laga lite mat, är vrålhungrig. Sen blir det nog att sova lite, är helt slut efter dagen haaa-ha.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0