Could I have this kiss forever

Så jävla kul att ja och Emilia har fått bra kontakt igen, så mycket man skrattar med den tjejen är stört, vi är störda! Blev en sleep over där igår, vaknade på kvällen av att hon sa något och
jag; du pratar i sömnen!
hon: nej jag är vaken.
jag: men vem snackar du med?
hon; dig, du prata ju med mig
jag; haha nej?
så är det tydligen ja som pratat i sömnen till henne hahhaha..


Har varit sjukt trött i skolan, förstår inte var min enegi är. Efter skolan gick jag och träffa min mor på stan ett tag, sen skjutsade hon hem mig till Emilia, vi åt lite mat. Eller aa, hennes störda toast rättare sagt. Som hon har allt möjligt konstigt på, men de blir alltid så gott! Senare åkte vi till kristiansborg för att simma, Tove och Paoe var också med. 40 längder, ja känner mig riktigt duktig (: . Har nyss kommit hem efter en solning med Stefan som han bjöd på, shcysst kille! Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och kolla på tv :) kommer nog somna direkt kan jag tro.




(redo för swimmning)



Over and over I look in your eyes
You are all I desire
You have captured me
I want to hold you
I want to be close to you
I never want to let go

I wish that this night would never end
I wish that this kiss could never end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0