Brann hos grannen!

var påväg till skolan idag men de blev ändrade planer, mamma kom och hämtade mig på stan så ja åkte med hem till henne ist. Skulle ta och slinga hennes hår och när ja nästan var klar så började vi känna att det luktade rök, tänkte inte mycket mer på det och jag fortsatte att slinga klart. Medans ja skulle slinga lite i min lugg/utväxt så gick mamma ut och kolla. Så ropar hon på mig och ber mig kolla in hos grannen, då är det helt svart, fullt med rök! Mamma springr in till oss och ringer grannen som säger åt oss att ringa brandkåren och mamma säger:
mamma - vad är det för nummer till brandkåren?
grannen - men ring polisen!!!
mamma - men vad har polisen för nummer?
är det 118 118 . eehh..
HAHAHHA , ja börja smågarva och tog telefonen själv och ringde.

Under tiden springer mamma ut och slår in fönstret och hoppar in igenom det, och de bara svärmar ut rök! och sen springer hon och öppnar ytterdörren och jag tar ut katten. Och så kommer brandkåren i full fart, haha.. Det roliga är ju att mamma har på sig slingmössa och "skit"kläder, jag springer med värdens fluffhår som står åt alla håll och kanter + att jag har slingor i luggen, och har en slinghanske på mig, så jävla snygga vi är! Händer vell inge mer än att bandkåren tar ut ungsplåten eftersom det brann i ungnen och ryker ut lägenheten. Och så träffa man Danne ( fannys grabb) som då är brandman, som står och småskrattar lite haha. Stog där ett tag och pratade med brandmännen, och ena var en riktig läckerbit, de var ju synd att man självklart skulle se ut som skit i det där läge. vlt kom också dit tog kort och så, tänkte vara med men fan, frillan var ju inte den bästa så skippade det haha .

Nu ska mamma och ja ta och mamma ta och äta lite god mat sen hämta fredrik, och ja ska vell snart hem till västerås. Får se vad som händer mer idag, blir nog att träffa fanny, måste iaf plugga senare, as always. trött påt


/ c.hellstrÖm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0