,- sämst

vaknade imorse med tanken att ja börjar 8 och slutar halv 5, kännde verkligen att ja ville ligga kvar i sängen. Men de var bara att pallra sig upp, och inte var det någon höjdare i skolan, som vanligt. Anna och ja gick iaf till gränden och åt, satt och prata en hel del och de var för länge sen hon och ja gjorde det, märkte jag. Eftersom vad ja än sa så avbröt hon med " men va? det har du inte berättat för mig" haha. Till andra lektionen kom fanny och satt med mig. Jag hade matte c men hon satt och roade sig med skolkatalogen och så. Fick sluta 20 över 4 idag, lite tidigare än vanligt haha. Så ja och fanny gick till gränden och tog en latte/choklad, pratade lite skit och garvade som fan. Så vi tog oss en latte/choklad till och satt kvar en stund till för att vi hade så kul (: . Sen bestämde vi oss för att gå och sola, var riktigt skönt men hett må ja säga. Efter det traskade vi ner på stan och tog bussen hem till henne. Ja satt mig och kollade på tv sen hände det inte så mycket mer. Slutade med att pappa kom och hämta mig, och då blev det hus i helvete.. och nu sitter jag här, ska ta och lägga mig och sova och hoppas att ja inte vaknar mer, precis så känns det just nu! Men fan, ska sluta deppa, det är ju fredag imorgon och ja funderar på att åka iväg, hela helgen och bara ta det lugnt. Får se hur det blir med det.


ja blir så jävla less, fan. Hade ja kunnat så skulle ja dragit härifrån för länge sen, utan tvekan. Finns nog ingen mer på denna jord som jag hatar mer än dig. Så jävla sinnessjukt, säger man ens så? ååååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0