when you say nothing at all

drog hem till A igår med H och E. Vi kikade bland annat på någon film som ja inte minns namnet på. Runt 12 slaget så åkte vi till ängsö (lite ute, men vad fan) och som vanligt hände de inget spännande. Men de var vell inte mer än förväntat, så vi åkte tillbaka hem till A. kikade på tatanic :) Gick och la oss vid 3 tiden kanske, somnade vell inte förens vid halv sex,sex. Skulle upp till skolan men nej, inte gjorde man det inte. Vilket beror på att de inte orkade skjutsa mig in till stan vid 8 tiden, snälla vänner man har som får en att skolka. 

vid 11 tiden skjutdade vi Emilia till jobbet, sen åkte vi och köpte donken sen hem till A igen. Satt oss och kollade på ronja rövardotter, haha så söt :) . Senare så fick jag skjuts hem till Fanny. Hon och jag åkte ner på stan och kikade lite, satt oss på gränden och snackade ett tag. Sen gick vi och solade, emilia hakade också på. Sen följde jag med Fanny hem, färgade hennes hår och det blev great (Y). Fanny körde också i några slingor i mitt hår, blonda och lite brunt. får hoppas det blir bra för det har inte tårkat än. Efter det tog jag min promenad hem klockan tolv på natten, härligt så här mitt i kylan! Nä fyfan, nu ska jag ta och sova tänkte jag. Det var ju ett tag sen man fick riktig sömn, sovit 5 timmar på 2 dygt (Y). Konstigt att man inte är mer trött än vad man är. Fast ska upp om 6 timmar igen, känns ju så ottoligt roligt. Nä nu ska jag sova, ska bli skönt! todelo





Kommentarer
Postat av: E

Du glömde att du sov hela Titanic filmen också ;)

2009-12-02 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0