vad är det som händer?

igår pallrade jag mig till skolan, vet inte riktigt vad som hänt med mig på senaste. Har tappat orken helt :/ . Efter skolan träffade ja hampus,adam och david på stan. Fick skjuts hem sen ner på stan igen. Träffade fanny, hon shoppade en del må ja säga. Sen gick vi hem till henne, fixade oss lite och sen iväg igen. Drog hem till Thilda, där de blev förfest med en del folk. Var helt okej kväll där :) sen pallrade vi oss ut på krogen, blev slisk tyvär. Vet inte vad ja ska säga om kvällen, den var mest konstig tycker jag hah. Ne usch radera radera! Efter krogen drog jag till donken med några, och sen hämtade hampju&adam mig. heeerliga killar de där, ellä?

Blev ingen skola för mig idag, så jävla sämst man är. Kom hem för ett litet tag sen, har precis duschat. Nu väntar ja på att mamma ska hämta mig, vilket hon gör om vilken sekund som helst. Så har då bara slängt in lite text nu.

säger bara en sak, blir ingen mer dricka för mig tills nyår! önska mig lycka till.

slänger in lite bilder senare men nu måste ja pysa, tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0