sköön helg!

har inte skrivit här på jätte länge, har inte orkat tagit mig tid till att skriva och har knappt varit hemma. Nu blir det lite snabbt om dagarna här :)

tosdags - åkte jag hem till mor, åt lite god mat och tog det bara lugnt. Värsta var vell när vi satt och prata och ja berätta om att ja är livrädd om nätterna efter jag såg "paranormal activity", och att ja inte kan ha släckt för ja alltid ser en gubbe stå där. Och hon kommer bara med frågan; hur ser han ut? så berättar jag så visar det sig att min mamma alltid såg en gubbe när hon var i min ålder, vilket hon aldrig velat berätta förut. Något livrädd jag blir eller? fan kommer aldrig våga sova med släckt igen. OCh de gjorde däremot att ja inte somnade förens vid tre ungefär, skönt!
fredag - åkte jag med mamma och jobbade, sen tog vi en donken och efter det fick jag skjuts hem, senare så åkte jag hem till Emilia, blev förfest där med några personer, var skit trevligt. Körde våghals och om alla undrar om ja skicka konstiga sms under den kvällen så vet ni att det bara var ett spel. Drog ner på silk senare, var helt okej där sen drog ja vidare.
lördags - runt kvällen åkte jag hem till adam och chillade lite, började dricka där med några sen vidare hem till sebbe där riktiga förfesten höll till, blev silk senare och det var en upp&ner kväll. Efter krogen drog vi och åt lite mat, sen gick jag,h,a och emilia hem till adam och sov.
söndag - umgicks med adam & hampju hela dagen, blev lite mario party, sova och film där. sen drog ja hem till emilia för att ha fettokväll. Blev chips&dipp och kortspel med hennes syster och jack.
måndag - idag har jag varit i skolan, inte varit en speciell ärd dag men, jag och anna åt på vivaldi idag :) det satt fint med en as god sallad må ja säga. Efter skolan kom Adam och hampus och hämta mig, adam skulle hjälpa mig plugga matte eftersom ja har prov imorgon, gick vell inge vidare det för de sluta med att ja somna i soffan haha. Helt jävla död, kom hem för ett litet tag sen och ska försöka få pappa att åka till affären men han snackar ju bara i telfonen, är as hungrig och lack. Jaja, får vell ta och bita ihop och börja plugga nu.

I söndags slog jag och Hampus vad om att han inte får snusa och jag inte röka förren nyår. Så vi får vell se vem som klarar det, OM någon klarar det. Känner ju att humöret kommer sjunka enormt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0