la - la - la

helgen har varit helt okej, torsdag blev det förfest hemma hos Sebbe med allt folk sen Maskinen. Var en helt okej kväll, men blev lite för mycket dricka för min del. I lördags tog jag det bara lugnt med hampus och Adam, filmmys. I lördags så lagade pojkarna mina köttförsås och spagetti, duktiga dom är ibland :) hehe. Senare på kvällen drog vi hem till max för förfest, var inte speciellt roligt där men de kan man ju förstå varför. Blir faktiskt riktigt besviken på vissa ibland.  Så vi drog till Å, vill inte ens minnas den kvällen för den vas psykad, raderar!

Igår så blev det nintendospelande hemma hos Adam med han, emelie och Hampju. Vilket jag tyckte var kul för de nog inte trodde att de skulle bli en ganska tuff match eftersom jag van ;) muhah. Senare mot kvällen kom Rickard och hämtade mig, åkte hem till mamma.

Nu sitter jag här, gick upp tidigt imorse. Har precis ätit lite tomtegröt med lillebrorsan, nu ska vi snart ut och leka i snön, blir snögubbsbygge och sånt :) , så nu ska jag kiiiiila, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0