jul (:

Hej bloggen!
har inte hänt mycket här på senaste men har inte haft tiden att skriva, rättare sagt har jag inte haft ork. Har varit hemma hos mor min sen i söndags :) Har vell inte hänt så mycket där mer än att jag suttit barnvakt. I onsdags kväll så satt hela familjen framför tvn för uppesittarkväll. Var något taggade och vad händer inte då? jo vi får strömavbrott haha, så jag får ringa fanny och be henne ropa upp alla nummer. Lite komiskt fakiskt, men strömmen kom igång senare som tur var :). I torsdags så blev de julfirande :) tomten kom redan innan kalle, blev paketöppning och sen kollade vi på kalle. Efter det åt vi lite god mat och så. Sen kom Hampus och hämtade mig, skulle hem till han och fira lite jul med hans familj. Kan ju säga att ja var något nervös inför att träffa allt folk som var där. Men de gick ju ganska bra, var riktigt trevlig måste ja säga :) träffade tomten för andra gången, så de var en höjdare, efter det åt vi lite gröt sen körde vi paketleken. Sen satt vi uppe till klockan 2 och spelade nå kortspel :) julafton kunde inte bli bättre!

nu sitter jag hemma hos fanny, vi ska ta och börja fixa oss sen ska vi till oscar och förfesta :) blir utgång ikväll!! see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0