it takes something more this time, before i open up my arms

missade bussen imorse, bra gjort av mig eller inte. Så jag sket i första lektionen och tog mig tid att plugga ist, ska snart röra mig till skolan för religons prov. Får vell se hur bra det går, om de nu kommer gå alls =/ hah. Får ett efterlängtat jullov idag, ska bli så jävla skönt. Efter skolan blir det nog att dra hem och sova lite, är så sjukt trött. Ikväll vet jag inte vad som händer, eftersom alla, verkligen ALLA ska på maskinen ikväll. Men inte jag inte, fyfan ja vill ocksåååå! men det kanske löser sig får jag hoppas, nu ska ja plugga lite och sen pysa iväg :) todelos!


If I told you things I did before
Told you how I used to be
Would you go along with someone like me?

If you knew my story word for word
Had all of my history
Would you go along with someone like me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0