godmorgon *

igår under dagen kom Fanny och hämtade mig, skulle hem till henne och hämta mina saker sen åt vi lite fetmat också. Blev inte så långvarigt eftersom hon skulle till jobbet så ja drog ner på stan och träffade Emilia. Åkte hem till henne och umgicks med henne ett tag. Vid sex tiden åkte jag hem, stefan kom och hämta mig. Var hemma och tog det lugnt ett tag, och vid 8-9 tiden åkte jag ner på stan, mötte upp fanny ifrån hennes jobb. Sen satt vi oss på gränden och chillerilla ett tag. Pratade om helgens händelser, finns ju allt mycket bra & mindre bra grejer haha. Jaja, efter det tog bi bussen hem till henne. Blev mycket åkande fram&tillbaka överallt.

runt tolv satt vi oss och kolla på Paranormal activity vilket jag gick med på om fanny inte skrämmde upp mig efteråt, som hon är jävligt bra på haha. Och jag tror vi båda satt där och höll på att skita på oss under filmen hahaha .. Men är faktiskt riktigt stolt över mig sjölv att jag klarade att se hela, eftersom ja trodde vi skulle stänga av efter halva. Efterfilmen så uppnar ju fanny munnen, och vad säger hon då? "tänk om du vaknar inatt av att jag sitter och gungar som ett psyk på sängkanten" , självklart hahaha.. Det gör ju inte det lättare för mig att somna och kommer nog inte kunna sova själv på en hel vecka, hur fan ska de här gå? Men vi satt på Paradise hotel och kollade på det så vi skulle lugna ner oss lite. Gick vell och la oss vid fyra fem tiden ungefär.

Idag kom jag verken upp till skolan eller hörde klockan? mins iallafall inte att jag stängde av den eller något. Utan vaknade klockan två, känns ju lyckat! Har precis tagit en dusch, nu ska vi fixa oss lite och förmodligen dra ner på stan och träffa Emilia och Daniella :) tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0