en dag närmare jullov

gick vell som förväntat på proven igår, åt helvete rättare sagt. Lagom seg dag i skolan, somnade under ena lektionen i ungefär 20 min och sen 40 min på lunchen. Snacka om att vara sjukt trött haha. Efter skolan åkte jag hem, åt lite mat och sen åkte jag till de två bönderna. Blev julmys hemma hos adam med lussebullar,pepparkakor och julmust :) riktigt niice måste ja säga.

Idag blev det ingen skola för min del, fattar inte hur DU lyckas varje gång, att få mig så jävla arg. Aja, idag blir det att plugga Religon, har prov imorgon. Men får även JUUULLOOOV imorgon :D fyyyfaaan vad skönt det ska bli!



det får mig bara att skratta
men inget skratt jag gillar
falsk eller bara rent skitsnack?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0