:)

Drog till fanny runt fyra slaget igår, vi tog det lugnt ett tag och försökte hitta orken att fixa iordning oss. Som vi tillslut gjorde, blev klara vid 8 tiden så det tog sin tid. Åkte hem till Jonas "pullan" på inflyttningsfest, det var roligt att träffa dom eftersom det var bra länge sen. Men var vell ingen höjdare annars, så vi drog ner på stan. Skulle hem till Thilda men det blev ju inte så. Så det blev silk ist, träffade jocke,lars & jessica där så vi slog oss ner vid dom ett tag. Var inte speciellt roligt till en början men efter ett tag börja de rulla in både folk & dricka. Roligaste var när jag och fanny skulle gå ner och röka, så står det några och sjunger julsånger längre bort (låter väldigt illa) så säger ena vakten:
V 1 - tjejer ni får gratis dricka om ni går fram till dom och får dom att sluta spela.
vi garva typ bara och efter ett tag säger en annan vakt
V 2 - fan ja har en kexchoklar och 1 krona, räcker det? (och håller fram grejerna)
jag höll på att garva sönder, sköna killar.
Kvällen blev en riktig höjdare tillslut, och måste vell säga att drinkarna smakade ju bäst gratis om man säger så haha (; . Jaja, efter en ganska störd kväll på slisk så drog Fanny iväg och jag åkte vell taxi hem vid halv 4 tiden. Bästa kvällen på länge, om ni förstår vad jag menar, men det gör ni ej ;) .

vaknade av att Emilia ringde och väckte mig vid halv tolv, och jag kan ju säga dig att jag hade något konstig dröm som var hur lång som helst. tog typ en timme att berätta hela haha. Aja, har nyss haft lite adventsfika med Pappa och Nilla :) . Nu tänkte jag ta en dusch sen får man vell se vad som hittas på idag

 byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0