blir vell maskinen ikväll

sitter hemma hos Fanny nu, var ett bra tag sen jag var med henne men det ska vi ändra på eller hur? sista jag vill är att vi ska glida isär hunypajen :) . Provet gick rent åt helvete idag, men de var ju inte mer än förväntat. Efter skolan drog jag hem, skulle sova men inte hann jag det inte för fick åka tillbaka till stan direkt. Mötte upp fanny och gick hem till henne i kylan. Kom in och tinade upp oss med lite teh med henne, karolina och hennes pappa. Efter det gick vi ner på stan, köpte en biljett till Maskinen, jo för vem ska dit nu? jo det är jag :D woho! Nu ska jag ta och fixa mig lite, Hamju och grabbsen kommer och hämtar mig vid sex tiden och då ska vi hem till sebbe och förfesta där med hela gänget. Ser fram emot en bra kväll, synd bara att kvällen inte spenderas med Fanny eftersom de var för länge sen(känns det som) men som sagt, syns i dimman!

todelos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0