äntligen helg

Var ledig igår ifrån skolan :) det var skönt det. Så tog mig tid och städa&tvätta, känner mig riktigt duktig. På eftermiddagen åkte jag och solade med robin. Sen under kvällen kom hampju&adam och hämta mig, vi plockade upp emilia också. Sen åkte vi hem till Adam, lagade lite god mat och det blev strips,kött och bearnesås. Grabbarna bjöd även på vin. Så efter maten satt vi oss och spelade nå "öl spel", tror nog de mesta av oss blir något dragna. Sen blev det filmtajm, eller aa en annan med dålig syn & alkohol i sig såg ju knappt tvn haha. Satt och lyssnade på när hampus spelade&sjung, jag har då allt spelat in det och har tanken på att lägga ut det också maha :) duktig kille! Vi gick vell och la oss vid 3-4 tiden någon gång.

Upp imorse, fick skjuts till skolan vid halv elva. Kändes ganska onödigt att gå till skolan kan ja säga, eftersom vi bara hade en timmes lektion. Kom hem för ett litet tag sen, ska stoppa något i magen sen försöka få tag på fanny men det är inte så lätt eftersom hon jobbar förfullt. Ikväll blir det partaj, ska fira joi som har fyllt 20 år :D , blir lite mat och förfest hemma hos henne med allt trevligt folk. Länge sen jag träffade allihop så det ska bli extra kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0