älskar mig själv. Gästblogg av Adam Olevall

hej bloggen! känns så himla bra med allting just nu, livet bara flyter på, sova hur länge man vill och sen dricka när som helst, plus att få möjligheten att spendera typ 6 dagar av 7 med världens bästa camilla, allas våran kvacky. Nu har hampe snart jobbat klart på sin post, så då kan vi sova tillsammans alla 3, känns lite konstigt att sova själv med camilla liksom, men hon låg och gömde sig långt borta som tur var, nu när man har skaffat tjej och allt. Jag hatar hästar också, fy fan vilka jävla idioter till djur, hoppas att alla sådana som bor i irsta försvinner till typ gällevari, skulle må så bra då, nu har jag blogggggat klart för den här gången, var så skönt att skriva av sig lite tycker jag. LOVEEEEEEE TILL DEJ OCH DIN BLOGG CAMMMMMMMYYYYLLLAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0